25.3.15

Visit to Poznan





This week, I'm in Poznan (Poland). Just on the other side of the Baltic Sea.
Here it is around 17 degrees! Despite my solicitation, I try to enjoy every moment in the sun. It is wonderful...
Though I'm away from Stockholm, I'm still working. I didn't publish any posts the last few days, but I hope that I will be able to compensate for my silence. I'll try to show the city and photos of my visit on Instagram.



W obecnym tygodniu jestem w Poznaniu. Tylko druga strona Bałtyku, a jest tu ok. +17 stopni! Mimo mojego zabiegania, staram się rozkoszować każą chwilą w słońcu. Jest cudownie...
Choć jestem z dala od Sztokholmu, wciąż pracuję. Nie udało mi się zamieścić postów przez ostatnie dni, ale mam nadzieję, że tym uda mi się zrekompensować moje milczenie. Staram się na bieżąco pokazać miasto i moją podróż na Instagramie.









A black&white shirt from Topshop, a vintage fur jacket from my mom, a black jeans from Levis, boots from Vagabond.