31.3.15

Vintage belts





During my last trip to Poland, I visited a couple of second hand shops. I always try to remember to go there. They are like family and friends, which you must visit when you are in the area.
Like close friends, these places never disappoint me. They always exude positive energy to my life, my wardrobe and also to my budget.
Inspired by the 70's, I found a few new belts. Each of varying width, but in the spirit of the 70's. They're made of brown leather and suede, plaited and decorated with stones. They emphasize the waist and are perfect for SS15.



Podczas mojej ostatniej podróży, odwiedziłam second handy. Staram się zawsze o nich pamiętać. Są jak rodzina i przyjaciele, których należy odwiedzić kiedy jest się w okolicach. I jak bliskie osoby, te miejsca nigdy mnie nie zawiodły. Zawsze tchną pozytywną energię do mojej garderoby. I także do mojego budżetu.
Inspirując się latami 70tymi wyszukałam parę pasków. Każdy o różnej szerokości, ale utrzymujący się w duchu lat 70tych. Są z brązowej skóry, z zamszu, plecione i ozdobione kamieniami. Którykolwiek wybiorę, podkreśli on talię i trendy SS15.