30.6.14

West Coast






Summer has arrived so it is good to plan your free time in the weekends. For me, it is important communing with nature. I like to visit new places where I can calm down - for me this is a discovery. The past weekend I spent in the Gothenburg area near the sea. Although the weather was not close to summer, you can use the time it in a different, interesting way. The charm of the rocky coastline helped me to set the scene of my new post. You could actually imagine that you are in Ireland or Scotland and not in Sweden.
On Sunday morning, using rain free weather and silence, I went for a walk. I wore a pleated long skirt, gray sports top, sandals and a long English style coat with lapels.

Lato już nastało, więc jest to dobry moment, aby zaplanować wolny czas w weekend. Dla mnie ważne jest obcowanie z naturą, gdzie mogę wyciszyć się oraz takie miejsce, w którym jeszcze nie byłam, a które przede mną jest do odkrycia. Miniony weekend spędziłam w okolicach Gothenborga. Pomimo tego, że pogoda nie była letnia, można wykorzystać ją w inny, ciekawy sposób. Tak więc urok skalistego wybrzeża posłużyło mi za scenografię do mojego nowego posta. Można było pomyśleć, że jest się w Irlandii lub Szkocji, a to przecież Szwecja. 
Tego niedzielnego poranka, wykorzystałam niedeszczową pogodę oraz ciszę i udałam się na spacer. Ubrałam długą spódnicę plisowaną, szary top sportowy, sandały oraz długi płaszcz z klapami w stylu angielskim.